Mimo przesunięcia premiery gry Euro Truck Simulator 2, jej twórcy wcale nie próżnują. Nieprzerwanie pracują i udoskonalają swój symulator. Dziś mamy okazję przedstawić tryb rozgrywki. Dodatkowo prezentujemy kilka zdjęć, które znajdziecie w galerii “Interfejs gry”.
W Euro Truck Simulator2 twórcy gry postanowili jednak stworzyć dwa oddzielne tryby rozgrywki. Pierwszy z nich to tryb szybkiej gry z dowolną pojedynczą dostawą, przeznaczony dla graczy, którzy nie chcą martwić się o prosperowanie własnej firmy, a mają po prostu ochotę przejechać się, dostarczyć ładunek i zdobyć punkty reputacji. Drugi tryb to rozbudowany tryb kampanii. Specjalnie dla wymagającego gracza stworzono realistyczny system rozwoju własnego przedsiębiorstwa. Będzie on musiał właściwie zarządzać swoją firmą, aby stworzyć świetnie prosperującą organizację, uniknąć bankructwa i upadku swojej spedycji. Dodatkowo stworzono wiele dodatkowych modułów jak bankowość, dzięki czemu będziemy mogli na przykład zaciągnąć kredyt na kupno nowych pojazdów.
Twórcy zapewnili też, że będzie możliwe swobodne przemieszczanie się między trybami gry i w każdej chwili będziemy mogli porzucić funkcję prezesa i naszą własną ciężarówkę, by wykonać pojedyncze zlecenie cudzą ciężarówką. To z pewnością umili czas takim graczom, którzy poza zarządzaniem kochają pracę kierowcy. Na ocenę systemu zarządzania przedsiębiorstwem przyjdzie czas dopiero wtedy gdy zagra się w ETS2. Trudno wydać sprawiedliwą ocenę na podstawie kilku screenów oraz zapewnień producenta gry.
Teraz nieco z innej beczki. Na zdjęciach można wychwycić dwa szczegóły. Przyglądając się dokładnie zdjęciom możemy zauważyć siatkę dróg w Euro Truck Simulator 2. Jesteśmy lekko zawiedzeni, gdyż brakuje kilku ważnych połączeń a przede wszystkim nowo wybudowanej autostrady A2, która w grze nadal jest zwykłą drogą krajową. Będziemy chcieli interweniować w tej sprawie i mimo dynamicznego rozwoju dróg w Polsce, wszystkie trasy zostaną zaktualizowane i do Poznania pojedziemy już szeroką, betonową drogą.
I jeszcze jeden szczegół zauważony w lewym górnym rogu drugiego zdjęcia. Czy nie tylko my tam widzimy oryginalny znaczek DAF i IVECO ? Czy to tylko tymczasowe zastępstwo, czy też nastąpił przełom w negocjacjach? Czas pokaże.
Ps. Coś technicznie blog zaczyna nam ostatnio niedomagać. Spróbujemy go dziś troszeczkę podleczyć. Możliwe że niedomaga też nasz dostawca hostingu. Ciekawe co by powiedział na to, gdybyśmy jeszcze zwiększyli obciążenie serwera. A to być może już niedługo będzie konieczne 😀