Open Beta 1.30 już dostępna. Jej dwie główne gwiazdy to: Scania NextGen oraz lifting północnych Włoch!
Zanim jednak przejdziemy do merytoryki, kluczowe przypomnienie. Pragniemy także przypomnieć, że nie jest to finalna wersja aktualizacji, tylko ogólnodostępna wersja testowa (tzw. open beta). Celem Open Bety jest znalezienie i wyeliminowanie jak największej ilości błędów przed premierą aktualizacji, dzięki przetestowaniu jej w ściśle określonych warunkach przez jak największą liczbę graczy, którzy będą gotowi zaraportować znalezione błędy na forum twórców gry.
Obie gry – ATS i ETS2 ostatnio szykowały się równolegle do powiększenia ich o duże DLC. Trzeba było więc przeprowadzić dwa równoległe “tory testów”. Będące częścią przygotować do wydania aktualizacji, “zamrożenie” kodu i danych dla ETS2 nastąpiło kilka tygodni po tym, jak ATS był już przygotowywany do wydania aktualizacji 1.29. W rezultacie, Euro Truck Simulator 2 będzie pomijać numer wersji, podczas gdy American Truck Simulator dogoni tę samą wersję kodu 1.30 zaraz po aktualizacji swojego starszego brata.
Naszym zdaniem za dużo nakombinowali z wersjami. Zrównanie numerów wersji, które nastąpiło kilka miesięcy temu było zbędne. Różnica między numerami wersji wynosiła 21. “Dodatkowa” aktualizacja ATSa, która niedawno nastąpiła pozwoliłaby na zmniejszenie różnicy do 20, dzięki czemu łatwiej by było zapamiętać numery wersji. A tak kończy się pomijaniem numerów… No ale wróćmy do zawartości aktualizacji 1.30:
Dziś nie będziemy pisać długich opisów- funkcje przybliżymy w kolejnych newsach.