Wygląda na to, że SCS zaczyna się rozkręcać z prezentacjami ciężarówek występujących w ETS2. Tym razem Czesi pokazali klasę samą w sobie – Renault Magnum i Renault Premium. My tymczasem powracamy po kilkudniowej niedyspozycji.
Pierwsze co usłyszymy po odpaleniu filmiku to… nowa muzyka. SCS w końcu zmienił nieco podkład muzyczny, wykorzystywany już w GTS’ie, na rzecz niezależnych twórców. Jeżeli komuś by ta zmiana się spodobała to utwór nosi nazwę Essence, a autorem jest Jason Shaw. Ale przejdźmy do głównego bohatera naszej relacji- Renault Magnum. Model zewnętrzny ciężarówki jest dopracowany bardzo szczegółowo, a po pierwszym spotkaniu z interiorem można popaść w zachwyt, choćby dzięki bardzo dobremu odwzorowaniu kolorystyki wnętrza.
Zajmując miejsce kierowcy dostrzegamy ogromną przestrzeń kabiny, która została należycie zagospodarowana. Tam gdzie się dało – tam zrobiono schowek, kamera przesuwa się ku górze, promienie słońca padają przez okno, a naszym oczom ukazują się górne schowki, szyberdach i system audio. Po przekręceniu kluczyka na desce rozdzielczej zapalają się ikonki, które po chwili gasną. Komputer pokładowy jest zrobiony jak w rzeczywistości, nie ma już takiego uproszczenia jak w German Truck Simulator gdzie do Iveca, Mana i Dafa użyto takiego samego komputera pokładowego. Jedyne do czego można by się przyczepić to środkowa część konsoli – czyli obrotomierz i znajdujący się pod nim prędkościomierz. Dobrze obeznany gracz może zwrócić uwagę na teksturę obrotomierza, która mogłaby zostać nieco poprawiona. Natomiast w prędkościomierzu cyfry powinny być bliżej środka ekranu. Nie powtórzono jednak błędu z Mana, gdzie przy zgaszonym silniku świecił się panel sterowania klimatyzacją. Jednak elementy te dostrzeże tylko oko zaprawionego w bojach kierowcy, laicy z pewnością w ogóle nie zwrócą na to uwagi.
Dodatkowo, w ramach filmiku pokazano przykładowe skiny i modyfikacje Renówki. Gracz będzie mógł zafundować sobie dowolny skin, nawet z płonącymi ogniami na bokach kabiny. Każdy będzie mógł dokonać zakupu pojedynczej rury z dwoma halogenami, a bardziej wymagający i lubiący przepych gracze – będą mogli zafundować sobie chromowaną choinkę.
Obok Magnumki zdecydowano się zaprezentować drugi model producenta – Renault Premium. Model zewnętrzny również został doskonale wykonany. Widać, że czeskiemu studiu zależy na pozyskaniu licencji francuskiej firmy. Jako, iż jest to model mniej prestiżowy niż Magnum i ma nieco niższą cenę, to jest to pojazd bardziej wszechstronny. Na pewno zapełni on flotę wielu wirtualnych graczy. Mijające kilometry umili bardzo schludnie wykonane wnętrze. Tak jak w przypadku Magnum są tylko dwie rzeczy do których można się przyczepić. Wszystko inne zostało odwzorowane perfekcyjnie!