Drodzy użytkownicy. W ostatnich dniach w naszej galerii pojawiło się pięć nowych screenów. Nie było jednak żadnych newsów. W ostatniej napisanej przez nas wiadomości prosiliśmy Was o cierpliwość. Mamy teraz na głowie sesję i poprawiania ocen. Dopinaliśmy też projekt “ETS2- Zgłoś swój pomysł”. Niestety, niektórzy z Was nie potrafili tego zrozumieć i zostaliśmy zasypani mailami i komentarzami pytającymi kiedy news. Niektórzy wieszczyli nawet upadek bloga. Uspokajamy, nic takiego się nie dzieje. Bądźcie tylko wyrozumiali i pamiętajcie że my nie zajmujemy się przepisywaniem newsów od SCS-u. To że oni coś umieszczają, nie znaczy że my musimy to zaraz mieć u siebie. Uwierzcie, pytania o kolejny news i wasze czarne wizje nas demotywują 🙁 Planowaliśmy opublikować tylko i wyłącznie obrazki. Widzieliśmy jednak w sieci, że macie duże problemy z przetłumaczeniem udzielonych przez SCS informacji.
Czeski producent jest już na końcowym etapie tworzenia grafiki i fizyki. Silnik graficzny jest już w zasadzie skończony, trwają właśnie prace mające na celu dobranie optymalnych, wyglądających jak najbardziej realistycznie ustawień (dlatego screeny mogą wydać się wam dziwne i nierealistyczne). Można śmiało powiedzieć, że SCS wspięło się na wyżyny swoich możliwości i zaimplementowało najnowsze dostępne rozwiązania. W grze będziemy mogli skorzystać z efektów HDR (znanych przede wszystkim z fotografii), nowego systemu cieni uwzględniając własne cienie i realistyczne oświetlenie (dotąd ciężarówka rzucała tylko cień pod sobą). Te właściwości będą dotyczyły nie tylko pojazdu gracza ale wszystkich obiektów na mapie. Co więcej- programiści obiecują, że efekty będą wyglądać świetne nawet na średnich komputerach. Więcej screenów nowych możliwości znajdziecie w sub-galerii “Krajobrazy z gry”.
Jeżeli chodzi o fizykę i inne właściwości jezdne, SCS obiecuje nam, że gra powali nas na kolana. Wśród wymienianych smaczków jest między innymi bezstopniowy system sterowania Ackermanna. Jeżeli ktoś z Was jest dobry z fizyki będziemy wdzięczni za “ludzkie wytłumaczenie tego problemu”. Z tego co udało nam się zrozumieć polega on na tym iż każde z kół skrętnych zakreśla inny łuk w czasie skrętu aby zminimalizować promień zawracania. Z dodatkowych właściwości trzeba zauważyć, że będziemy mogli wybierać z ciężarówek o różnych układach osii. To chyba dobra informacja, prawda? 🙂