1. Zgodnie z plotkami, krążącymi po polskiej sieci, ETS2 miał pierwotnie wyjść na przełomie 2010/2011 roku. Nikt jednak nie domyślał się przyczyny dlaczego gra jeszcze nie wyszła, a do jej premiery wciąż jeszcze kilka miesięcy. Prawdziwa przyczyna jest dość zatrważająca. Otóż, pracownicy SCSu, wraz z Pavlem Seborem na czele, ku swojej zgubie, dość masowo zaopatrzyli się w kopie Starcrafta II. Gra wciąga jak diabli, grali także w pracy, więc zanim się obejrzeli, narobili sobie dość poważnych opóźnień.
2. Pragniemy się pochwalić że nasza redakcja jako jedna z 5 w Europie została zaproszona do beta-testów ETS2. Jak narazie musimy przebrnąć przez całą papierologię związaną z poufnością itp. Gdy jednak za kilka miesięcy siądziemy testowania gry, postaramy się ujawnić Wam jak najwięcej smaczków z Nią związanych 🙂
3. Jeszcze przed wakacjami – wejście smoka – trzeci developer blog. Po ETS 2 i T&T pora na długo oczekiwany Polish Truck Simulator, nad którym SCS rozpocznie prace zaraz po zakończeniu produkcji Trucks and Trailers. Domena narazie odwołuje się do naszego bloga, lecz już niedługo to się zmieni. Przy okazji będziemy chcieli spiąć tak nasze serwisy i T&T, abyście mogli wygodniej poznawać info o wszystkich trzech grach 🙂
4. Zaczynając prowadzenie bloga wieszczyliśmy sceneriusze, że ETS2 nie wyjdzie w Polsce z powodu piractwa. Teraz musimy to odszczekać. O ETS 2 bije się kilku polskich wydawców, w tym cała wielka trójka – Electronic Arts, CD Projekt oraz Cenega. Co więcej, jeden z największych wydawców współpracuje z nami w kwestii wersji limitowanych. A jeżeli już o wersjach limitowanych mowa, już w najbliższy weekend ogłoszenie wyników ankiety początek kolejnego etapu.
5. Przez długie lata narzekaliście na silnik PRISM 3D w oparciu o który powstawały gry SCSu. Aż ciężko było czytać tyrady jaki ten silnik jest zły. Po 13 latach działalności SCS wreszcie posłuchało tych wołań. Zwróciliście uwagę na to, że przy produkcji ETS2 ani razu SCS nie wypowiedziało słowa PRISM 3D? Prawda jest taka iż SCS zdecydowało aby Euro Truck Simulator 2 powstawał w oparciu o silnik CryEngine, na którym opierają się takie znane tytuły jak: Crysis 2 czy Sniper:Ghost Warrior 2