foto1-2Minęło parę dni, ale chyba wszystkie problemy z blogiem udało się rozwiązać. Zaczęły się one paradoksalnie w momencie, kiedy pisaliśmy dla Was newsa. Miał on być poświęcony podsumowaniu ankiety. Po naciśnięciu przycisku “Opublikuj” okazało się, że padł nam serwer. Po dwukrotnym odświeżeniu strony serwer zadziałał. Przy okazji poinformował, że  na blogu… nie znajdują się żadne newsy.

Dzięki staraniom SQTa, wszystkie wpisy,  z wyjątkiem pisnaego wtedy oraz powitalnego, udało się odzyskać. Ankietę będziemu musieli podsumować od nowa. Tymczasem podsumujmy Master Trucka Opole.

Chociaż na zlot musiałem się przebić przez pół Polski (ok 450-500 kilometrów), a na samej imprezie  byłem krócej niż w pociągach, uważam że było warto. Największą zaletą tego wyjazdu była chyba możliwość poznania “na żywo” osób, które poznało się w sieci. W tym tych najbardziej znanych – chłopaków odpowiadających w CD Projekcie za symulatory oraz samego Pavla Sebora, szefa SCS Software. Mimo, że to przedstawiciele znanych marek, na wysokich stanowiskach, to mimo wszystko są to całkiem normalni ludzie.  Pavla najprawdopodobniej nie rozpoznalibyście w tłumie :-). To na prawdę niepozorny, lecz za to zarąbiście miły i sympatyczny człowiek. Miałem przyjemność rozmawiać z nim w cztery oczy przez przeszło pół godziny i była to rozmowa jak z dobrym kumplem.

Niestety nie miałem wtedy ze sobą pendrive-a z niedokończonym wywiadem.foto2-2 Jeżeli jednak otrzymam zgodę szefa SCS postaram się opracować to o czym rozmawialiśmy i przynajmniej część opublikować. Co mogę teraz powiedzieć? SCS wcale się nie zgrywa- oni na prawdę nie wiedzą kiedy dokładnie wydadzą grę  i modlą się, by się wyrobić w tym roku. Wciąż nie wiedzą jaka gra będzie następna, nie przewidują jednak w najbliższej przyszłości tworzenia takich bocznych projektów jak T&T.

Jeszcze z dwa słowa o organizacji imprezki. CD Projekt postarał się i ze Scanią ugadali fajną naczepę. Niestety, infrastruktura pola nie pozwoliła im na to, by móc uruchamiać naraz komputery z T&T oraz… klimatyzację. W naczepie było więc troszkę duszno ;p. Mimo nie włączania klimatyzacji, naczepa dwa razy doświadczyła dwa odcięcia prądu. O ile miejsce imprezy było lepsze, o tyle korki były ogromne. Nie tylko do parkingu, ale i do kas. Zabrakło też jasnych informacji o cenach. Cenę parkingu poznawało się przy wjeździe (niewielka tablica), a informacji o cenach biletów nie było w ogóle.

Dodatek: Bałtycki Szlak

Dodatek już dostępny!
 

Zamów już dzisiaj!

ETS2 – dodatek Bałtycki Szlak
69.99 zł
Promocja:64.99 zł
Facebook
Reklama ;-)
Trochę statystyki :)
  • 0
  • 262
  • 127
  • 16 078
  • 456
  • 10 948