…I jak to z tym wywiadem było…

Kilkukrotnie w naszych postach wspominaliśmy o opóźnieniach w sprawie wywiadu. Prosiliśmy też o cierpliwe czekanie. Niestety niektórzy z Was, w tym szczególnie kilku panów, którzy wciąż nie mogli wytrzymać, mimo,  że otrzymywali od nas maile z bardziej szczegółowymi wyjaśnieniami.

A jak to było z tym wywiadem? Gdy 9 marca obiecaliśmy Wam, że w kolejnym tygodniu pojawi się wywiad byliśmy już za połową jego realizacji. Mieliśmy już w ręce pół wywiadu, a kolejne dwa pytania wysłaliśmy panu Pavlowi Seborowi do opracowania. Szef SCSu, wytłumaczył że jest bardzo zajęty i dodał, że postara się odpisać w następnym tygodniu. Niestety, w kolejny piątek wyszła sprawa Rondomedii i Trucks and Trailers, która wywróciła sytuację w SCSie do góry nogami i zapewne przysporzyła Pavlowi siwych włosów na głowie.  Co więcej, Pavel Sebor został w ubiegłym tygodniu szczęśliwym ojcem :-). Bądźmy więc ludźmi a nie świniami i nie oczekujmy aby facet w takich chwilach poświęcał się wywiadowi. Dla tych, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu, pół wywiadu. Nie pytajcie kiedy reszta, bo nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na te pytanie. Być może nigdy.

1.Pavle,jakiś czas temu pokazałeś mapę na blogu. Zaznaczyłeś tam 3 miasta i kilka dróg . Jej interpretacja sprawiła polskim fanom wiele problemów. Mieli oni na prawdę diametralnie rożne opinie i wnioski dotyczące mapy. Czy mógłbyś powiedzieć co przedstawiała ta mapa? To jest wszystko co dotąd wykonaliście w Polsce, czy jest to wszystko, co planujecie zrobić w Polsce?

To może być smutna wiadomość dla fanów z Polski, jednak obecne plany nie przewidują wykonania całego terytorium Polski w pierwszym – finalnym wydaniu gry. Celem Euro Truck Simulator 2 jest zwiększanie szczegółowości. Porównując do naszych ostatnich tytułów, jak German Truck Simulator, mamy do czynienia ze dużym krokiem w przód jeżeli chodzi o ilość detali i liczbę miast. Jeżeli jednak, chcielibyśmy odwzorować większą część Europy na tym poziomie, musielibyśmy stworzyć dużo ponad 100 miast, a to nie jest coś, na co jesteśmy w stanie sobie pozwolić. Samo tworzenie większej mapy mogłoby nam zająć kolejny rok lub jeszcze więcej.

2. Ok, jeżeli nie jest możliwe pokrycie całej Polski, zechciałbyś nam powiedzieć jak wygląda Twoja koncepcja mapy?
Obecnie naszym celem jest stworzenie ponad 60 miast na nowej mapie. Główny obszar mapy rozpościera się od UK na zachodzie, do zachodniej części Polski – na wschodzie. Powinien też zahaczyć o północne Włochy i Francję. Jest to olbrzymi obszar do jazdy. Jeśli porównamy to z GTS albo UKTS, przejechanie z jednego końca mapy na drugi na pewno zajmie naprawdę sporo czasu. Zdajemy sobie jednak, że zasmucimy część fanów faktem, iż ich kraj nie będzie w całości (lub wcale) odwzorowany w grze. Niestety, pomimo wydłużonego okresu produkcji i powiększonego zespołu, tylko na tyle możemy sobie pozwolić.

3. A co z Półwyspem Iberyjskim, Skandynawią, Wschodnią Europą i Bałkanami?

Byłoby świetnie, odwzorować większą część Europy, Wiemy, że mamy wiele fanów w Portugalii i Hiszpanii, regularnie słyszymy apele graczy ze Skandynawii o odwzorowanie Północnej Europy. Byłoby też wspaniale dojechać aż do Grecji bądź Turcji. To oczywiste, że Europa sięga poza Ukrainę i daleko na wschód za Moskwę. Wymarzonym scenariuszem byłoby wykonanie tego wszystkiego. Kto wie, może za kilka lat, na rynku symulatorów ciężarówek wydarzy się jakiś cud, który pozwoli nam na poświęcenie takiej ilości czasu i pieniędzy, która pozwoli nam na stworzenie gigantycznej gry. Niestety nie jesteśmy Rockstar lub Polyphony i nasze środki na tworzenie gry są dwa rzędy wielkości niższe niż oficjalne budżety  dużych (klasy AAA) gier samochodowych, takich jak Grand Theft Auto 4 i Gran Turismo 5.

W każdym razie, nawet kiedy nie spełnimy wymarzonego scenariusza, uważamy, że świat gry będzie i tak oferować bogate doznania z jazdy po Europie. Mapa jest także tworzona w sposób perspektywiczny. Na zewnętrznych krawędziach mapy skrzyżowania są przygotowane tak, aby móc łatwo kontynuować rozszerzenie mapy. Powinno to ułatwić dodawanie nowych obszarów mapy, czy to za pośrednictwem oficjalnego wsparcia przez SCS Software, czy to dzięki modderom. Marzymy by kontynuować powiększanie mapy dzięki patchom. Być może pamiętacie iż eksperymentowaliśmy z dodawaniem jako darmowych dodatków, nowych elementów, jak na przykład terytoria Wielkiej Brytanii w ETS1 czy Austrii w German Truck Simulatorze.

Dodatek: Bałtycki Szlak

Dodatek już dostępny!
 

Zamów już dzisiaj!

ETS2 – dodatek Bałtycki Szlak
69.99 zł
Promocja:64.99 zł
Facebook
Reklama ;-)
Trochę statystyki :)
  • 0
  • 257
  • 109
  • 16 085
  • 456
  • 10 948