Już niewiele ponad jeden dzień, do premiery DLC Skandynawia! To doskonały moment na podsumowania i parę słów o przyszłości.

W związku z tym pozwalamy sobie oddać klawiaturę samemu studiu, sami wcielając się jedynie w rolę tłumaczy.

Co zajęło nam tyle czasu? Można śmiało przyznać, że dodatek tworzyliśmy dłużej niż planowaliśmy. Dążymy do wielu różnych celów w tym samym momencie. Być może nawet do zbyt wielu by mogło być to zdrowe dla przewidywalnego, solidnego planowania dat premier.

W ostatnich dwóch latach podwoiliśmy liczbę pracowników firmy, ale jednocześnie czterokrotnie zwiększyliśmy liczbę projektów, którymi zajmujemy się w tym samym czasie. Wciąż dążymy do rozszerzania świata gry Euro Truck Simulator 2 o nowe tereny, zaczęliśmy też prace nad American Truck Simulator a kilka osób pracuje nad projektem symulatora autokarów. Co więcej mamy  długoterminową wizję dla platformy World of Trucks. Chcemy aby stała się jędyną w swoim rodzaju meta-grą z trwałym potencjał massive-multiplayera. Eksperymentowaliśmy także z wirtualną rzeczywistością, poświęciliśmy czas aby stworzyć lepsze narzędzia dla modderów, rozmawiamy z większą liczbą firm związanych z transportem na temat ich pojawienia się w grze.

Po środku tego wszystkiego, zespół naszych programistów, wciąż pracuje nad usprawnieniami samego silnika gier, poprawą możliwości graficznych i dźwiękowych, “uczy” sztuczną inteligencję nowych trików, uszczegóławia symulację fizyki, w międzyczasie wprowadzając nowe funkcje i narzędzia dla zespołów tworzących zawartość gier.

Myśleliśmy, że po ponad 15 latach tworzenia gier, byliśmy bardzo doświadczeni, jednak przemienienie się z bycia małą firmą ze sposobem myślenia typowym dla start-upu w większy, wieloprojektowy zespół nie było łatwą sprawą; co oczywiste, wciąż mamy bardzo dużo do nauczenia się. Dobrą informacją jest jednak to, że wciąż działamy, będąc silniejszymi niż kiedykolwiek wcześniej, z wieloma projektami, w których pracują pełne pasji zespoły deweloperskie chcące  doprowadzić swoje projekty do szczęśliwego końca i choć oczekiwanie mogło trwać długo,  nasza społeczność bardzo lojalnych, “hardcorowych” graczy wciąż się rozwija, motywując nas do dalszego postępowania do przodu!

Obecne dni będą bardzo nerwowe dla nas. Wciąż dopieszczamy aktualizację 1.17 aby móc ją oficjalnie wydać (w momencie publikacji już wydana – red), pracujemy nad tzw. zero-day upadate-em dla Skandynawii, aby mieć pewność że zrobiliśmy wszystko co było w naszej mocy by jak najlepiej zoptymalizować zawartość dodatku, przygotowujemy się do uruchomienia nowej wersji międzynarodowej strony Euro Truck Simulator 2, zgrywamy ze sobą wydanie wielu różnych wersji i kompilacji naszej gry w wielu różnych cyfrowych i pudełkowych kanałach sprzedaży, promujemy dodatek, nie wspominając już o tym, że przygotowujemy się do tego by wystartować z otwartmi testami aktualizacji 1.18 niezwłocznie po premierze Skandynawii, aby móc razem z wami, jak najszybciej, wspólnie przetestować nowego Mercedesa Actrosa MP4.

SCS Software

źródło: http://blog.scssoft.com/2015/04/amost-there.html

Dodatek: Bałtycki Szlak

Dodatek już dostępny!
 

Zamów już dzisiaj!

ETS2 – dodatek Bałtycki Szlak
69.99 zł
Promocja:64.99 zł
Facebook
Reklama ;-)
Trochę statystyki :)
  • 0
  • 18
  • 12
  • 13 726
  • 456
  • 10 948