Jakiś czas temu ogłosiliśmy wam na powstanie tak zwanego “Inkubatora” projektów. Jego zadaniem było wspieranie innowacyjnych projektów modyfikacji do gry Euro Truck Simulator 2. Myśleliście, że inicjatywa umarła?
Nic bardziej mylnego. Tym co zdążyli już zapomnieć, proponujemy lekturę: http://eurotrucksimulator2.info/pl/inkubatore/ Przyjęliśmy strategię – działać powoli i po cichu pomagać twórcom – zamiast hucznego ogłaszania mega projektów, które upadną równie hucznie jak się rozpoczęły. Na każdy projekt patrzymy dość krytycznie, szczególnie z punktu widzenia realności jego ukończenia. Choć projektów inkubujemy kilka, dziś decydujemy się oficjalnie ogłosić inkubowanie jednego z nich!
Mowa tutaj o Game Overhaul (więcej o projekcie na naszym forum ), modyfikacji autorstwa użytkowników ‘Eggtooth’ oraz ‘szeryff123’. Jest to naprawdę obszerna modyfikacja, która rozrosła się dzięki właśnie inkubatorowi. Na początku przyjęte założenia wydawały się niemożliwe do spełnienia. Myśleliśmy że ambicje przerosną twórców. A jednak. Dzięki naszej pomocy, a w szczególności dzięki trzeźwemu i racjonalnemu podejściu każdej z zaangażowanych stron, modyfikacja urosła do ogromnych rozmiarów.
Założenia były ambitne, lecz w gruncie rzeczy – bardzo proste proste: Dodanie ciągników używających części tuningowych do ruchu Ai. Dzięki zapałowi chłopaków mamy teraz przyjemność nie tylko mieć tuningowane Ai, ale również niskie i średnie wnętrza do każdego ciągnika, a nawet GPS do ciężarówek, które go nie posiadają w standardzie! Co więcej: mod dodaje również nowy pojazd (Mercedes Benz Axor wykonany przez użytkownika Danz), który można w pełni skonfigurować do własnych potrzeb. Dodatkowo ciągniki Ai, dzięki modowi używają też konfiguracji 6×4 i 6×2. Na uwagę zasługuje również kosmetyka, czyli poprawki w modelach zrobionych przez SCS (okablowanie z tyłu kabiny DAF’a zamiast tekstury), oraz wiele, wiele innych detali.
Twórcy zdecydowali się bardziej otworzyć na współpracę z graczami – na forum można już zgłaszać swoje podania do zamkniętej bety tej modyfikacji. Pamiętajcie jednak, że chłopaki szukają osób, które przetestują wnikliwie dodatek i zgłoszą wszystkie zauważone błędy – a nie osób, które ograniczą się do stwierdzenia “fajny mod”. Czy to reklama i krytyczne spojrzenie Piotrka to koniec profitów związanych z przynależnością do inkubatora? Nie. Ale więcej o tym bliżej premiery Game Overhaul 😉