Mamy przyjemność poinformować że Euro Truck Simulator 2 pojawił się wreszcie na platformie STEAM – największej platformie elektronicznej dystrybucji gier! Dla wielu z Was to dobra i długo wyczekiwana wiadomość!
Wyczekiwana tym bardziej, że wszystkie legalnie sprzedane kopie gry będą mogły zostać wkrótce aktywowane na tej platformie. Dla tych, którzy nie wiedzą co to steam, polecamy lekturę: http://store.steampowered.com/about/
A skoro jesteśmy już przy temacie to cyfrowej dystrybucji gier, a więc i kluczy do gier, to odysei z kluczami do ETS2 pochodzącymi z Allegro – ciąg dalszy. Przeprowadziliśmy drobne śledztwo, wyciągnęliśmy wnioski. Tym razem skupimy się więc na praktycznych poradach.
W poprzednim materiale skupiliśmy się na kwestii kluczy do ETS2 i wątpliwości dotyczących ich legalności. Klucze do gry, a więc licencja, są rzeczami na tyle niematerialnymi, że trudno cokolwiek komu udowodnić “na odległość”. Innymi słowy, sprzedawca może nas łatwo oszukiwać, a my będziemy mieli problemy w udowodnieniu mu tego. Z naszych informacji wynika, że sprzedawcy na allegro twierdzą, że kupili hurtową ilość kluczy w CDP. Szkopuł w tym, że CDP samych kluczy nie sprzedaje 🙂. Dlatego też, w celu zagwarantowania sobie bezpieczeństwa proponujemy wam abyście:
A) Jeżeli już posiadacie klucz zakupiony w bardzo niskiej cenie:
1) Napisali do sprzedawcy od którego zakupiliście grę i zapytali o możliwości reklamacji kluczy i zwrotu pieniędzy w przypadku jeżeli gra nagle przestanie działać. Gdy sprzedawca zacznie zapewniać że klucze legalne to stwierdźcie, że przeczytaliście nasz materiał: http://eurotrucksimulator2.info/pl/klucze-z-allegro/ i w związku z tym macie obawy. Nie odpuszczajcie, dopóki nie dostaniecie gwarancji zwrotu pieniędzy
2) Jeżeli jeszcze nie wystawiliście sprzedawcy pozytywnego komentarza, wstrzymajcie się z jego wystawieniem do wyjścia najbliższego patcha.
B) Jeżeli nie kupiliście jeszcze klucza na Allegro, a planujecie to zrobić:
1) napisali wcześniej do sprzedawcy i zapytali się skąd je ma (Najpewniej powie, że kupił hurtowo w CDP).
2) zapytali o możliwość reklamacji i zwrotu pieniędzy jeżeli klucz przestanie działać
3) poprosili o udowodnienie zakupu od CDP jakimś dokumentem – np. o pokazali Ci kopię faktury zakupu. Jeżeli sprzedawca odmówi, grzecznie podziękujcie i powiedzcie, że się zastanowicie, ale wcześniej napiszecie do CDP aby potwierdzili, czy sprzedają hurtowo klucze.