Od 25 listopada trwają otwarte testy aktualizacji 1.22. Niektórzy powiedzą, że jest to aktualizacja dotycząca opon i systemu zleceń online, o których pisaliśmy w poprzednim newsie.

Aktualizacja 1.22 przynosi znacznie więcej. Poniżej znajdziecie listę najważniejszych zmian. Nam najbardziej podobają się zmiany w kodzie, pozwalające graczowi wprowadzić pewne nowe ustawienia z z poziomu konsoli.

Testy wciąż trwają. Naszym zdaniem premiery finalnej wersji aktualizacji należy się spodziewać za około tydzień – półtora.

ROZGRYWKA

  • Kontrakty zewnętrzne World of Trucks -teraz możecie pobierać zlecenia z platformy World of Trucks
  • Kolorowanie detali (znaczków, napisów) na oponach.
  • Symulacja klas opon w oparciu o europejski system klasyfikacji opon (opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni, poziom hałasu)
  • Zmodyfikowany schemat nazewnictwa opon.
  • Lakiernia została zintegrowana ze standardowym konfigurowaniem ciężarówek

POJAZDY

  • Ulepszona geometria podwozia i konfiguracja siodła dla większości podwozi typu 6×2 oraz 6×4  w celu ograniczenia podsterowności podczas jazdy z “pedałem gazu wciśniętym do końca”
  • Liczne poprawki modeli ciężarówek: Volvo FH16 2012, Volvo FH, Mercedes-Benz Actros, Mercedes-Benz New Actros, Iveco Hi-Way, Iveco Stralis, DAF XF Euro 6, DAF XF 105, MAN TGX, Renault Magnum, Renault Premium, Scania R

KOD GRY

  • Automatyczne sprzęgło w przypadku gdy używa się skrzyni biegów H-Shifter i nie przypisało się osi sprzęgła (działanie dość analogiczne zachowanie do zachowania w przypadku skrzyni sekwencyjnej).
  • Zwiększenie wydajności zatrudnionych kierowców, jeżeli powierzy im się lepsze ciężarówki
  • Umożliwienie zdefiniowania (z poziomu konsoli) limitu długości generowanych zleceń w przypadku tradycyjnych zleceń – Rynku zleceń oraz Szybkich zleceń (g_job_distance_limit)
  • Umożliwienie zdefiniowania (z poziomu konsoli) tzw. odległości generowania (LOD) dla pieszych, ruchu ulicznego oraz zaparkowanych aut. Działa to jako mnożnik standardowej odległości (g_lod_factor_pedestrian, g_lod_factor_traffic, g_lod_factor_parked)
  • Umożliwienie wyłączenia (z poziomu konsoli) funkcji automatycznego parkowania (g_auto_parking_disabled)
  • Umożliwienie wyłączenia (z poziomu konsoli) wyskakujących okienek Doradcy drogowego, kiedy jest on ukryty (g_keep_adviser_hidden)
  • Naprawienie problemu z generowaniem obiektów świata gry w przypadku korzystania z systemów OSX przy jednoczesnym posiadaniu słabej karty graficznej
  • Poprawienie fizyki i stabilności naczep, które nie są podłączone do ciężarówki gracza(naczepy: zaparkowane; ciężarówek ruchu ulicznego oraz odczepione od naszej ciężarówki)

MAPY I MODELE

  • liczne poprawki dotyczące szczegółów mapy – dziur, cieni, roślinności itp.
  • poprawki oznakowania w różnych krajach
  • liczne poprawki niewłaściwie umieszczonych obiektów
  • popoprawki i optymalizacje różnorakich modeli i prefabów

RUCH ULICZNY

  • Możliwość zdefiniowania natężenia ruchu z poziomu konsoli za pomocą zmiennej (g_traffic)
  • Ulepszona symulazacja zawieszenia pojazdów AI (przechyły na zakrętach oraz w czasie przyspieszania bądź hamowania)
  • Poprawiona nawigacja, zmiana pasów ruchu, sprawdzanie utrudnień oraz generowanie pojazdów ruchu ulicznego

DŹWIĘKI

  • Nowe dźwięki dla Volvo FH16 Classic
  • Nowe dźwięki dla Volvo FH

INNE

  • Użycie wyższej jakości tekstur na modelach wyświetlanych w interfejsie gry (niezależnie od ustawień grafiki)
  • Przeprojektowanie wyglądu okienek zleceń i zegara.
  • Dzienne/nocne ustawienia dla przechodniów i ruchomych elementów – np. wyłączenie przechodniów w nocy.
Dodatek: Bałtycki Szlak

Dodatek już dostępny!
 

Zamów już dzisiaj!

ETS2 – dodatek Bałtycki Szlak
69.99 zł
Promocja:64.99 zł
Facebook
Reklama ;-)
Trochę statystyki :)
  • 0
  • 244
  • 102
  • 16 072
  • 456
  • 10 948