Modelerzy i twórcy tekstur z ekipy SCSu, w ostatnich tygodniach nie mają zbyt wielu okazji do odpoczynku. Właśnie zostały pokazane kolejne screeny pokazujące ich twórczość. Pierwszym kluczowym elementem są znaki. Większość graczy wieszczyła już czarne scenariusze i modliła się o cud, wychwalając przy tym OjciecMajstra z ekipy Polish-GTS, który zajmował się znakowaniem projektu dowodzonego przez Michcia.
Obawiano się iż zostaną powtórzone błędy z poprzednich gier SCS-u. Obawiano się identycznego, mało realistycznego systemu oznakowania w całej Europie (mimo że Czesi już kiedyś sugerowali, iż tym razem to się nie powtórzy). Dotrzymują słowa. Nic takiego nie będzie miało miejsca. Na dołączonych do newsa screenach mamy przedstawione zróżnicowane dla kilku krajów oznaczenia fotoradarów, a więc znaki, które są diametralnie różne w różnych krajach. Co więcej, przy tej okazji spełniają się marzenia wielu graczy dotyczące kontroli prędkości. W historii przerabialiśmy dwa warianty: starszy- pościgi radiowozów, nowszy – pojawiające się nagle mandaty. Tym razem mamy przerabiać najlepszy wariant. Na screenach możemy zobaczyć modele fotoradarów. Co prawda nie jest to fotoradar typowo polski, ale dobre i to 😉
Oprócz tych modeli, kontynuowane są prace nad interiorami. Mają one być jednym z przedmiotów tunningu. Pewne jest, iż będziemy mogli wybierać wersje wnętrza. Pytanie czy będziemy mogli bawić się w dodawanie drobnych gadżetów. Na screenach poniżej zobaczycie ekskluzywną wersję wnętrza Actrosa. Na pozostałych screenach, przedstawiających nieoteksturowane wnętrze możecie zobaczyć interior Renault Magnum.